One more day


...DATUM: 2010-12-13 | TID: 03:07:50
Tillbaka i min sang igen. Pa grund av snoovader var det inte mojligt att flyga hem idag, darfor fick morbror hamta upp mig igen efter 5 timmars koande for att boka om biljetten. Vi var fortfarande roda i ogonen av varat farval, sa darfor var det verkligen att stro salt i saren, da vi maste ta farval imorgon igen. Min vaska ar dock pa resande fot pa vag hem till Sverige, hoppas inte att den kommer bort!
Konstigt nog kandes det som att detta ar mitt hem nu. Jag har aldrig riktigt kant att det har ar mer 'hemma' an Sverige, men idag nar jag akte tillbaka kandes det sa. Som om jag hade missat planet for att aka 'bort'. Det ar kanske inte sa konstigt eftersom jag har vart har sapass lange...
Sa for att summera dagen har jag packat och statt i ko. Arga manniskor som gar fore, frustrerade over alla installda plan och dalig service. BBC news kom fram till mig och ville att jag skulle kommentera den daliga situatuionen men jag var pa tok for trott for det.
Det ar bara att mala pa lite nytt nagerlack och njuta av en sista kvall med C&N, aven om jag hade velat krama om alla er dar hemma sa snart jag bara kan...
Svart att tanka sig att det snoar sa otroligt 4 timmar har ifran, da det var harliga 25 grader idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback