Motsats


...DATUM: 2010-12-12 | TID: 00:05:41
Resväskan som var så fint packad, är en himla röra. Golvet som var så rent, syns inte nu. Sängen som var så fint bäddad, har smycken, underkläder, böcker (?), väskor, parfymer, läppglans, sjal, och pengar precis överallt. Jag som var så fin och fräsh, är en total motsats. Igår hade jag nämnligen min "hejdå middag" på Rock bottom, efter det gick vi till Sand Bar (har jag blivit tillsagd...). Jag mår inte toppen men det var en himla lyckad kväll! Tog lite kort, som jag hoppas kommer upp snart. Känns himla overkligt att jag åker hem imorgon, kan inte ta in det riktigt. Ikväll ska jag bara mysa i soffan med popcorn och film, förhoppningsvis lite sällskap då C&N ska sova borta...

Nu ska jag ta en lång lång dusch. Åt precis en mycket god, amerikansk frukost med N, min första sedan jag kom faktiskt. Alltid gott med lite extra onyttigt efter en tuff kväll! 


 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback