Min sista?!


...DATUM: 2010-12-01 | TID: 17:23:05
Lite jobbigt att ga upp 06.00 nar jag suttit i telefonsamtal med Sverige hela natten, olika foretag och privat personer. Sa ar det ju nar tidskillnaden ar enorm!
Har insett att idag ar min sista onsdag har... HUR SJUKT KONSTIGT AR INTE DET? Det ar ju har jag bor nu? Jag vet att det ar det basta att aka hem, just for nu, men jag kommer att sakna det. Det kommer att bli en chock att se lilla Lerum igen efter allting jag ar van vid har. Hoppas att jag kan fa aka upp till Stockholm och bo redan i Januari... We'll see...

Dags att planera ett 'hejda party' (!?) Vilka ska komma? Om jag bjuder den maste jag bjuda den, vilka umgas jag med? Vilka kommer jag att ha kontakt med? Vilka ar 'bra' att bjuda? Vart ska vi ga? Vad ska vi ata? & the Big question...; What to wear?



Mitt forra 'hejda party' SAKNAR
So Long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback