kvävd och arg


...DATUM: 2010-12-26 | TID: 23:02:35

Hur många gånger ska jag behöva känna känslan att det är nog? Att jag har fått nog av att bo hemma! Jag har oräkneliga gånger längtat efter att flytta ut men jag trodde att jag skulle klara de få veckor som är kvar. Det är tveksamt. Jag känner mig bara som en gnällig gammal tant gentemot min bror som tappert försöker att få mig att trivas. Jag är bara väldigt petig med vissa saker och jag känner mig kvävd av tanken att jag borde ha överseende, samtidigt som jag irreterar mig på minsta lilla misstag. Jag är inte den arga typen egentligen, men jag blir arg för att jag känner mig kvävd. Jag har länge hört att smällen man kan få när man kommer till Lerum från USA ska vara stor, det kan jag hålla med om nu. Det känns som att tiden står stilla i lilla Lerum och jag spricker av tankar och idéer som liksom inte kan bli gjorda här. Nu är det ju trots allt inte så långt kvar och jag är tacksam över att ha tak över huvudet, gratis mat och härliga vänner. Det är i alla fall en bra grej med att vara tillbaka i Lerum...

Igår hade vi skojigt i staden, jag och härliga vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback