inga gråa moln


...DATUM: 2010-12-28 | TID: 18:27:17
Kall, trött, mätt och ren. Finns det något bättre än SATC då? Nope! Blir så himla sugen på NYC varje gång jag sätter på det, en dag ska jag bo där. Om det bara är för ett litet tag, det spelar ingen roll men det är ett mål jag har. Jag har i alla fall lärt mig att man alltid ska göra det bästa av situationen man är i nu, istället för att göra drömvisioner för framtiden och leva i ett grått moln tills det händer. Snart ska jag få träffa Majsan och Hanna igen vilket ska bli hur mysigt som helst, det är ju ändå ett himla tag sedan. Har inte ens fått se hennes nya lägenhet, kanske kan jag få lite inspiration till min egen? Gud vad jag längtar till att ha mitt eget ställe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback