Jag ar en frysare


...DATUM: 2010-12-08 | TID: 00:07:14
Jag och Natasha pratade om de tre olika reaktionerna manniskor har, antingen; frysare, springare eller blundare (later battre pa engelska). Alltsa, vad gor man i en jobbig situation? Nar problem uppstar? Jag ar en frysare alltsa jag blir stel och star stilla. Bara for ett par sekunder. Det fick jag bevisat idag... Hade gatt en promenad till kopcentret som ligger 40 minuters promenad harifran. Solen var varm och jag struttade fram med bra musik. Hittade alla julklappar jag hade tankt leta efter, ett par fina pumps till mig sjalv och gick fram till kassan. Till min forvaning var fickan tom fran kontokort och pengar. Jag ursaktade mig sjalv efter ett par sekunder av frysning, la undan allting till stanging, gick hem pa 20 minuter och satt stilla ute i solen under en lang stund. Nu kanns det battre, men jag behovde lite bearbetning. Ringde och sparrade kortet, som for den delen var tomt... Hoppas att det var en uteliggare eller nagot som verkligen behovde pengar. Som tur ar hade jag inte med mig sa mycket pengar just idag, skulle bara handla lite julklappar, men anda. Hoppas att de finns kvar nar jag kommer tillbaka. Fick ju lite traning i alla fall.

Tank att jag aldrig kan gora nagonting ratt? Hade det funnits en Gud sa hade jag sagt - att jag alltid ska ha sadan otur med allting, men nu far jag saga - att jag alltid ska skapa mig sjalv sa manga problem?



Nu maste jag dricka kaffe.


So Long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback