I samma gamla fotspår.


...DATUM: 2010-12-19 | TID: 12:27:25

Jobbig träning och nyttig frukost, skönt att vara hemma på det viset! Kändes däremot lite jobbigt att stå i samma lilla tränigs sal runt samma gamla vanliga människor. Jag får panik över att vara hemma i gammalt mönster men det kommer ju snart att bli ändring på det som tur är! 
Nu ska jag planera det sista på hemsidan och göra min läxa = kolla på filmer från Bo Sigvard. Han sa att med tanke på hur svårt det kan vara att få tag på vissa manus, så skulle jag kolla på lite filmer för att få in allmänbildning i teaterns värd. Roligaste läxan jag någonsin haft... Även om jag fortfarande tänker gå till bibliotektet för att låna lite manus, det är ju något visst med att ha det i handen och inte på tvn. Inte för att det går att jämföra att läsa ett manus med att se en film, det är ju inte alls detsamma. Att se filmen är ju däremot bättre än att inte se eller läsa någonting alls!  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback