HP kvall


...DATUM: 2010-12-06 | TID: 06:18:16
Ligger med tanda ljus och kollar pa Harry Potter. Jag vet inte varfor jag gillar de filmerna eftersom jag inte ar fantasy typen, alls. De ar i alla fall gripande och nar den anda gar pa tv och jag inte ar det minsta trott, kandes det valdigt lampligt! Tanker pa nar min mamma alltid laste bockerna for mig nar jag skulle sova, bok efter bok... Gud vilket jobb alltsa, men hon ar en himla bra lasare! Sa inlevelsefullt och harmoniskt... Den nya filmen gar pa bio har nu, vet inte hur det ar i Sverige? Har var det en himla hysteri och folk gick for att se forestallningar som borjade 3 pa natten... Sag att Robert Pattinson har varit med i 2 av filmerna, det hade jag ingen aning om? Han har alltsa lyckats komma fram med Twilight och Harry Potter - det skulle jag nog kalla professionell!



So Long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback