Har vaknat upp


...DATUM: 2010-12-17 | TID: 16:54:06
Flänger fram och tillbaka mellan länder, städer, familj och vänner. Det är väl inte så konstigt att jag inte har kunnat känna mig som hemma ännu... På ett konstigt sätt känns det som att jag åkte från Sverige för bara ett par veckor sedan, allting känns ju så... som vanligt... Det är som att ha haft en väldigt lång dröm som man vaknat upp från. En dröm som har inneburit massvis av nya idéer, tankar och krafter! Idag försökte jag beta av den långa listan på nya projekt jag vill sätta klorna i! Nu är ju skola och boende i Sthlm klart, så nu får jag lägga energi på något annat. Imorgon ska jag träffa Bo Sigvard Nilsson och äta lunch, vi jobbade på en föreställning tilsammans, som många säkert vet. Han har jobbat i kära huvudstaden större delen av sitt liv, dramaten bland annat, och är en stor inspirationskälla. Hoppas att jag kan få ännu mera tankar och kanske lite hjälp på traven...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback