Gott nytt


...DATUM: 2010-12-31 | TID: 17:27:01
Ännu ett nyår att klä upp sig för och ha gigantiska förväntningar på. Det är konstigt nog inte min favorit tradition, jag menar fest, glitter och nya möjligheter - borde inte det vara den bästa traditionen av dem alla? Just nu skallrar de tunna fönstren av alla fyrverkerier, jag har gåshud och får ont på huden varje gång jag försöker pudra eller smycka ut. Har haft feberfrossa hela natten och har ingen direkt röst för tillfället. Just nu dricker jag kaffe men så småningom blir det en drink i min hand istället.
Ikväll tänker jag glömma hur jag egentligen mår, att jag egentligen hade behövt sitta hemma och läsa manus och att jag inte har någon aning om hur nästa år kommer att bli. För jag har nämligen hört att så man mår när det nya året firas in - är så man kommer att må under resten av året. Det innebär stor press...
Nyårslöfte?
Jag ska sluta att göra saker till 60% och fullfölja allt jag påbörjar till 100%
Jag ska äta mer hälsosamt (inte att förknippa med "smal mat")
Jag ska bli bättre på namn
Jag ska börja tro på mig själv
Får man ha 4 löften? Typiskt mig att inte kunna välja ett utan ska stressa upp mig och välja flera...
Just det: GOTT NYTT ÅR
Tack för ett underbart år!  Mamma, Benke, Claes och Natasha!  Ni är bäst och jag saknar er SÅ MYCKET!   Gott nytt år <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback