God morgon, igen.


...DATUM: 2010-12-03 | TID: 17:25:55
Nu ar det den andra morgonen jag ar med om pa samma datum. Satt i telefon under natten som vart med CSN och Nordea, da det var morgon i Sverige. Nu nagra timmar senare ar det morgon igen, men inte ar jag piggare.
Vad gor val det nar man ar ung? En hel del faktiskt... Hoppas att jag kan bli piggare av lite kaffe! Det ar ju trots allt fredag - vilket innebar middag och forestallning. Det ska bli roligt, forst ska jag ha min prov monolog i acting. Vi ska ova pa att saga vara namn och monolog infor den riktiga final. Forstar inte riktigt hur svart det kan vara att saga "Good morning, my name is..." men manga tycker det.



Morning in Tempe Az

So Long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback