Ger inte upp


...DATUM: 2010-12-08 | TID: 19:46:15
Upp och hoppa! Hade ont i hela kroppen nar jag vaknade, som att jag legat och spant mig hela natten? Var daremot valdigt utvilad, visst ar det skont att vakna och kanna sig helt tom och utvilad? Det blev en snabb streth och dusch i vantan pa min lunchdejt med morbror. Vi ska val en svang forbi kopcentret ocksa for att forsoka fa tag i julklapparna, igen... Hoppas att de finns kvar!

For er som bryr er om lagenhets letandet i sthlm sa kan jag bara saga att 3:an jag hade bestamt mig for att hyra - antagligen inte kommer att bli av... Sa nu ar jag pa jakt igen... Det ar verkligen inte latt att vara student och soka lagenhet i mitten av Sthlm men jag ska bannemig inte ge mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback