fix och trix


...DATUM: 2010-12-23 | TID: 18:11:41
Att det kan vara så stressigt att inte jobba och inte gå i skolan. Jag förstår inte att jag alltid lyckas finna stress i allting jag gör? Min puls är liksom alltid hög för att jag vill klämma in så mycket som möjligt på mina dagar. Som om jag får så dåligt samvete över att jag inte jobbar så jag måste sysselsätta mig fullt ut med annat...
Nu sitter jag i alla fall hemma hos pappa med julmusik och lukt av mat. Fick handlat de sista klapparna idag, för att inte tala om marmelad ingredienser. Nu har jag stått och kokat och kokat, sockrat och sockrat (äckligt mycket socker i marmelad) för att inte tala om de fina burkarna jag har pysslat. Det blir nog en överraskning för de gamla glada när de öppnar sina klappar! Hur den än kommer att smaka så är det väl en fin tanke? Eller? ...

Idag blir det uppesittarkväll med färgpennor och godis, mysigt! Är lite snurrig från gårdagen så mys i soffan och onyttigt känns som gjort för ikväll.

Tack för en rolig kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback