En funderare


...DATUM: 2010-12-08 | TID: 21:00:12
Laste blondinbellas blogg och fick lite panik... Hon berattade att hon har dalig halsa och att hennes kropp i daligt skick. Inte att hon ar overviktig, men ohalsosam. Som att ha magkatarrpiller i vaskan, varva kaffe for att orka, tycker inte om vatten, dricker for mycket vin, och ater ofta ute: ALLT detta ar ju precis hur mitt liv och jag ar! Precis allt det, givetvis forstar jag att det inte ar halsosamt. Min psykolog sa ju for langesedan att jag skulle do vid 25 om jag fortsatte med samma fart, men anda lever jag sahar? Kanske skulle ta och borja dricka lite vatten... Det ar ju alltid nagot... Jag vill verkligen vara halsosam, jag kanner mig halsosam eftersom jag tranar, tar friska promenader och forsoker ata nyttigt var dag, men det kravs kanske mer an sa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback