benen i kors


...DATUM: 2010-12-30 | TID: 22:01:43
Vilken fruktansvärt oproduktiv dag! Det är väl så när man är trött och snurrig efter gårdagen, men jag kan verkligen bli helt utmattad av alla tankar i huvudet som skriker om att få bli till verklighet. Tvätta, städa, handla, åka till Brita, måla naglarna, hämta posten, träna och läsa manus det är vad som har snurrat runt hela dagen. Vad har jag gjort? Handlat, lagat mat och ... sovit. Jag har en hel del att ta igen alltså. Lite glad musik brukar ju hjälpa mig att komma igång, men inte ens härliga Lisa Ekdahl fick mig att röra mig ur sängen. Jag sjunger som hon gör "jag vill bara sitta här med benen i kors" det passar idag...

Nej, nu gör jag nu ett nytt försök att komma igång! Tända ljus och hög musik får det bli.
Hade velat lägga upp en bild på Lisa från ett av "Efter Tio" avsnitten, hon hade en så otroligt fin hatt senast. Hittade ingen sådan tyvärr, men här visar hon också sin skönhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback