All day every day.


...DATUM: 2010-12-02 | TID: 00:19:45
Det är så tråkigt att komma in i en vardag. Så himlans tråkigt. Varje dag ser ut såhär:
-Åka till skolan, kaffe & plugg i 1h.
-Skola till 12.00
-Repetioner
-Åka hem runt 4-5
-Planera & plugga
-Träna
-Äta middag
-Dricka vin & prata om livet med morbror och moster.

That's it folks! Inte ett dåligt liv, eller tråkigt. Det är bara vardag och mönster som är tråkigt. Don't take me wrong, jag har det hur bra som helst. Det betyder inte att jag inte kan bli trött på min vardag. Tänkte på det idag när jag repade en scen - det är val klart att jag älskar detta liv? Jag blir kliad på ryggen och kysst i pannan, om och om igen, vem vill inte ha det som yrke? Inte för att det alltid är så lätt... Inte alls. Är man inte duktig och älskar det, så är det inte lätt kan jag tänka. Lite roligt att tänka på skillnaden mellan det yrke jag valt och andra väljer, ibland. För skillnad, det är det!

Så, hur ska jag bryta mönstret idag? Gå ut och festa till min tillvaro? Äta en stor cupcake? Hookah bar med vännerna? Läsa manus i bergen? Scottsdale? Eller varför inte försöka få lite julstämning med julmusik, rött lack på naglarna och peppakakor! Det lät mysigt.



So Long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback