9 Goodies


...DATUM: 2010-12-02 | TID: 23:52:44
Fordelar med att det blir kyligare (20 grader)

*  Man kan dricka varma drycker utan att svettas bort
*  Man kan ha gosiga halsdukar
*  Man kan ha snygga boots
*  Man kan ta promenader
*  Man kan ata lunch pa uteserveringar
*  Man blir inte langre frestad av att bada i fontanen mitt pa skolan... Tack & lov.
*  Man kan tanda ljus
*  Man kan kopa Victoria Secrets Vinterkollektion (!!)
*  Man kan anvanda nylonstrumpor (ni vet att jag alskar det)

Lite tankar som kom just nu, det finns val 1011 andra saker att gora saklart.

Vill forrasten tillagna detta inlagg till min trogna lasare Brita Engstrom. Kara gammel mormor pa 94 ar som tar sig fram pa mammas Iphone och laser varje inlagg. Du ar sa harlig och fin, med massvis av inspiration! Ses nar jag kommer hem! Ar saker pa att hon tycker att underkladerna nedan ar fantastiska ocksa? Eller hur?


Jag vill ha deras nya underklader! Jag behover! (detta ar 2009 kollektion)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback