Piffas upp?


...DATUM: 2010-09-01 | TID: 00:45:28
Det är verkligen något visst med att ha vissa kontakter. Om jag skulle vilja bli en riktig beauty queen så skulle det gå på en vecka, näst intill gratis... Tack vare att Natasha har så många kontakter runt om. Här är några exempel på vad jag skulle kunna piffa till mig med under 20 lappen:

Chemical peeling, face & body
Dyra hudvårdsprodukter som jämnar ut hundtonen
Slingor i håret
Manikyr
Ögonbrynen plockade
& Min favorit Chanel parfym

? Jag vet inte om allt detta är någonting för mig dock, ibland tycker jag inte att man ska vara för piffad eller tillgjord, men något av det kanske det blir... Hedi Montage har ju däremot korsat gränsen!


Det finns en gräns, inte sant?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback