Overkligt eller koffeinigt?


...DATUM: 2010-08-31 | TID: 04:33:32

Det kanns inte som mtt liv, som att det ar pa riktigt. Jag sitter vid ett bord vid den stora huvudbyggnaden, solen har gatt ner och lampor lyser upp Campus medan musik spelas och alla olika typer av manniskor passerar. Det ar fortfarande varmt och Cappuccinon gor det inte svalare, fick faktiskt rabatt pa den eftersom det var min 3e idag... Forklaringen till det ar dock att jag gick upp klockan 6, akte till skolan en timme tidigare for att kopa en bok sa att jag kunde plugga innan lektionen. Efter tva lektioner hade jag rast fran 12-17 da jag satt i biblioteket, fikade med vanner och skypade med pojken. Nu ar det bara 40 minuter kvar till min matte, min supersvara dumma matte!

Allt kaffe, pluggande och varmen gor mig lite konstig antar jag...



ASU - nagonstans har sitter jag, nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback