Good Work


...DATUM: 2010-08-31 | TID: 00:49:04

Nu sitter jag i ett mycket svalt och tyst bibliotek pa ASU. Jag ar inte van att sitta och plugga pa bibliotek men det ar faktiskt valdigt skont! Med min rosa datorvaska, mitt rosa block och min blommiga top, kanner jag mig nastan som legally blonde... Inte for att det ar nagat daligt.

I morse kunde jag for forsta gangen kanna en viss lukt och svalhet som brukar komma hemma i Sverige, forsta dagen man gar upp orimligt tidigt till skolan efter ett langt sommarlov. Jag blev valdigt trott av den lukten eftersom jag insag hur tidigt det var, klockan var val 06.15 vilket ocksa forklarar att jag kunde ata frukost ute utan att svettas bort.

Acting classen idag var valdigt rolig, jag fick spela och agera infor gruppen, vilket var positivt overraskande! Kanns alltid bra nar folk ger bra respons pa det man gor, sa klart. Tyvarr har jag ett par timmar innan matten med manuslansing och fikapauser. Det finns ju en del annat roligt att gora har ocksa, allting ligger ju har som en stad, jag var pa banken forut, det finns massvis av shopping, pooler och aktiviteter, for att inte namna alla starbucks och fikastallen. Anda sitter jag pa bibblan? Good work maste jag saga...

Ska bli battre pa att skiva har! Ta bilder ocksa...

So Long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback