Vart tog känslan vägen?


...DATUM: 2009-11-20 | TID: 16:01:38
Vart är min fredagskänsla?! Det finns ju en dag i veckan då man alltid är lite extra glad, då det inte spelar någon roll vilket väder det är, hur mycket man har att göra eller hur mycket huvudet än värker - det är ju fredag! Idag verkar det trots allt ändå som att min kropp och själ inte vill ha fredag, tyvärr... Kanske är det för att jag inte kommer kunna ha något fredagsmys? Det blir hem och packa, plugga manus och ställa klockan på 04.00, tåget mot sthlm går klockan 06.00 från centralen så pigg kommer jag kankse inte att vara under provspelningen, men en termos med kaffe ska nog få mig att överleva!

Idag var jag och josse på universeum och utforskade hur vi kommer att jobba om några veckor, det kommer nog att bli väldigt roligt tror jag, vad jag inte visste var att "akvariehallen" inklunderade spindlar och ormar... Det är bara att face hur dumt det är att vara rädd för såna små djur.... Får se hur jag lyckas med det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback