Varför haka upp sig...?


...DATUM: 2009-11-18 | TID: 13:30:45
Hur mycket regn finns det egentligen? Åh, jag blir så otroligt trött på att det aldrig slutar! Man vill bara strunta i allting och ligga hemma i sin pyamas, eller i alla fall ha ett körkort så att man kan köra bil istället för att bli dygnsur. Nåväl, varför haka upp sig på vädret?

Idag ska jag till skolan, på ett möte med Luf och förhoppningsvis hinna med en utgång, vi får väl se hur allting går ihop. Morgonen har vart lugn och skön i alla fall, med Malou och god frukost. Jag disskuterade med en vän till mig om hur viktigt det är med frukost, alltså inte bara att slänga i sig en macka, utan att ta sig tid till att göra en god frukost och sitta en stund. Sen kan stressen bryta lös men innan dess måste man få denna stund, tycker jag.

Mötet med Luf idag kommer handla om hur vår kommande tidning ska vara uppbyggd "Kurir Liberal". Jag ska ta med mig lite material som jag hade tänkt skriva om, men det är svårt att bestämma sig. Abort är ett ämne som har otroligt mycket känslor inom sig och jag har massor av åsikter, men det är ju faktiskt ganska uttjatat... Vi får väl se vad det blir av ett!

So Long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback