Tacka och ta emot.


...DATUM: 2009-11-20 | TID: 01:28:15
Har man valt att gå ut på krogen en onsdag när man egentligen inte har tid, så är det inte okej att ligga här och klaga dagen efter med läxor upp över öronen och outrättade möten, men men ibland får man unna sig lite skoj.

Innan alla dessa kuligheter var jag på möte med Luf och disskuterade hur tidningen ska vara uppbyggd (inte för att det inte är roligt) vilket gick väldigt bra och det kommer bli grymt! Jag ska skriva om två intressanta debatter, är aningen rädd att jag ska gå för långt och börja hoppa på personer men jag ska försöka tygla mig... Kan ha lite svårt för det ibland men skulle ju kännas jobbigt att förstöra för hela redaktionen ;)

Nu måste jag lyda mina trötta ögonlock och sova, för imorgon är det besök till universeum för att förbereda projektarbetet & jobb.

Har jag börjat plugga manuset inför min provspelning i helgen? Nej.
Ska jag göra det imorgon? Ja.

God natt!

So Long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback