Stackars liten


...DATUM: 2009-11-22 | TID: 14:39:17

Äääntligen har jag fått lite sömn... Tycker otroligt synd om min kropp just nu, den har fått 6 timmars sömn på två intensiva dagar, haft för lite kläder på sig och fått dåligt med bra mat. Nu ska jag hem och kurera mig ordentligt med spa och mammas mat!

Igår hoppade vi mellan våra alternativ för kvällen ett antal gånger innan det blev så att vi mötte upp Tom, en vän till Albin och gick på hemma fest i sthlm, för att sedan ta en öl på stan. Så himla sjuk känsla att åka till stockholm med Albin, som jag träffat en gång innan, möta upp hans kompis och gå till hans vänner på fest. Det var fatkiskt himla kul! De var hur gäsvänliga som helst och vi hade jätte kul. Ibland slog det en hur ensam man faktiskt var, men det var bara att inse att det faktiskt var ganska cool.

Sitter på tåget hem nu och ska skriva lite på min debattartikel till "Kurir Liberal". Jag håller med dig min vän, man jobbar sjukt bra på tåg!

So Long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback