Slapp & Mys


...DATUM: 2009-11-16 | TID: 14:34:58
Gud vad jag kommer vara bortskämd efter mina lediga veckor från skolan, jag är inne i världens mys och slapp period och går bara omkring i mysisar. Det behövs kanske, bättre än att hålla på och tröstshoppa! Jag tänkte faktiskt lägga ut mina senaste köp från Cream här på bloggen, det är ett nytt märke jag inte sett förut men nu säljer vi det i lilla affären, så himla fina grejer.

Idag ska jag bara öva manus, dricka te och träffa Helena. Kanske att man borde ta tag i läxhögen men jag orkar faktiskt inte sätta mig in i det just nu, det får helt enkelt ligga där tills det blir för dammigt...

Kanske ska skriva lite på min bok idag med, jag har ju kommit ganska långt faktikst. Det är så himla kul men jag har fastnat lite nu för jag vet inte om det ska vara en självbiografi eller om jag ska bygga upp en story med karaktärer...? Det kan ju vara en självbiografi med andra namn och så alltså men det är svårt att få till det, så att säga. Inte för att jag är säker på att jag vill göra någonting av den i slutändan men det skulle vara kul att ge ut den sen när hela mitt galna liv börjar lugna ner sig runt 30 snåret...! För att på något sätt förklara för andra vad man inte ska göra, eller för att bara visa att man oftast inte är så ensam som man tror i en situation.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback