Ljuva söndagsmorgon.


...DATUM: 2009-11-15 | TID: 11:58:41
& så var det söndag igen. Det mysiga med söndagarna är söndagsfrukostarna med familjen tycker jag, och filmerna på kvällen, men vad gör man efter och innan detta? Söndagar är vanligtvis min plugg-dag men nu när jag är ledig från skolan så har jag inte direkt någonting att plugga. Söndagar kan också vara lite städ- och spa dagar men det har jag avklarat igår... Så min söndag får helt enkelt bli att gå promenad med Helena och Hannah och att träffa Jonathan, min vän, som är hemma från stockholm. Givetvis också en Afro-klass! Det är grymt roligt ska ni veta! Man står i ett mörkt rum med afrikanska trummor och rör sig som afrikanska kvinnorna i deras dans till vardagens sysslor, hur svettigt och roligt som helst!


Söndagsunderhållning


So Long



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback