I väntan på något bra


...DATUM: 2009-11-21 | TID: 13:29:42
Nu vare klart! Vi sitter på lilla centralen, jag och Albin, och väntar på vårat tåg mot sthlm. Världens sötaste tågstation faktikst, mysigt inredd med en jätte charmig inredningsbutik som luktar tvål.
Det gick bra på provspelningen och jag hoppas att jag leverade rätt, aningen svårt att spela en tjej som inte får röra sig eller le när hon pratar eftersom det är sånn jag är, men vad är väl teater om inte att spela?

Gud vad det ger mycket att åka iväg och göra små resor för att få jobba med det man älskar ibland. Ikväll kommer det att bli ännu roligare eftersom vi ska till Dramaten och försöka få tag på biljetter till Killing gänget! Jag vet precis hur glad jag kommer att bli bara av att sätta min fot där så jag kan redan nu sätta ett stort leende på läpparna. Om inte det finns någon möjlighet till att få biljetter till den showen så blir det kanske live show med "kvarteret skatan" eller inspirationsteater. Kanske att man tar en sväng på stan också, man får väl passa på...


So Long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback