God morgon


...DATUM: 2009-11-23 | TID: 10:33:46
Hej hallå!

Nu ligger jag här i soffan framför Malou med en god frukost. Jag har en hel hög med grejer jag ska göra, hoppas att det går bättre än förra gången jag var ledig och försökte få någonting gjort... Då fick jag bara panikångest efter 5 timmar och hade inte gjort någonting. Jag hoppas också att min älskade vän Cecilia kommer ringa och säga att hon kommit hem ordentligt idag, kanske att hon också vill träffa mig en stund!

Jag har verkligen blivit bortskämd med att inte gå i skolan, att bara ligga i soffan varje dag och klura på vad jag ska hitta på under dagen... Nu är det ju dock inte så långt kvar till lov.
När jag ändå är inne på det spåret så måste jag berätta vad min Albin sa, varför inte åka till London och köpa alla julklappar på Harrods? Med ryan air kostar det sjuk lite & det är ju dessutom skoj! Tål att tänkas på, men det blir nog inget för min del...





Kommentarer
Postat av: S A N N A S . R U M

VAR ÄR VI, JAG FÅÅÅÅR PAAANIIIIK?!

2009-11-24 @ 11:09:42
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback