Don't push it


...DATUM: 2009-11-26 | TID: 21:59:16
För alla er med lite för mycket tankar i huvudet, har jag nu ett tips som verkligen hjälpte! Jag fick helt enkelt nog av att alla tankarna tog död på min tid så jag satte på mig springskorna och sprang tills jag inte kunde hålla fötterna på jorden längre. Det var så himla skönt och jag tänkte inte en ända sekund på att jag var trött. Man ser verkligen vad det hjälper att röra på sig när man väl tar sig den tiden. Det kan kännas stressande men just nu gjorde det bara att jag fick ur mig så himla mycket, att jag sedan kunde plugga vidare utan någon störande ångest. Allt känns bara så himla bra när man fått ut all ilska, som det faktiskt är.

Lite trisst att jag inte kunde vara med på Café Liberal idag! Eller väldigt trisst faktiskt, men jag hade helt enkelt inte tiden och då har jag lovat mig sjäv att inte gå. Jag ska inte utmana det löftet, för då vet jag hur det går, även om det kan ta emot att man inte kan vara på alla de ställen man vill, samtidigt.

Lyssna på dig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback