Back on track!


...DATUM: 2009-11-14 | TID: 20:40:55
Japp, jag har haft ett break från bloggande men är på fötter igen!

Ja, och efter varje litet uppehåll jag haft så brukar jag summera tillvaron i några korta ord, så det gör jag även nu: Regn, mörker, feber, polotröja, te, kuddar, Sex and the city och tom plånbok. Japp, there you go! Mitt liv just nu i några ord, inte mycket har förändrats förrutom vädret. Jag är sjuk, pank, besatt av Sex and the city och kan inte sluta med mitt te drickande!

Därför blir det en riktig hemmakväll ikväll. Har fått order från min psykolog att bara ligga hemma och tänka på mig själv och inte alla andra och inte vad som ska hända imorgon, leva i nuet alltså. För att försöka bli av med all min stress... Jag måste erkänna att jag har lite svårt för detta... Mitt liv går ju ut på att planera och hinna med så mycket bra som möjligt på så lite tid som möjligt!? Melissa Horn sjunger att hon har förmågan att glömma bort allt som är bra med henne och jag kan faktiskt hålla med, det är verkligen lätt att bara sätta sig själv sist och därav tappa bort sig själv någonstans bland alla krav och måsten. Gör inte det, det är jobbigt att ta sig ur det och onödigt att leva livet utanför sin själ, om ni förstår vad jag menar. Ta hand om dig och var lite självisk ibland, det är nyttigt!
Ni ser, jag har fattat mitt problem, men varför lyder jag inte psykologen & slutar upp med mina stressframkallande hobbys? Som ja, bloggande, Luf, träningen, körlektioner, jobb, skolarbeten, vännerna, castings eller bokskrivande? Jag tycker synd om min psykolog som måste dras med en så olydig patient som mig.
Därför ska jag alltså bara ligga hemma ikväll och vara här och nu, ensam och ostressad. Yeah right.

Nu ska jag göra en kopp te med Chai smak, så himla gott. Smaka på det om du inte har! (sanna du slipper inte, http://sannasrum.blogg.se/)



So Long




Kommentarer
Postat av: S A N N A S . R U M

hahaha ;P nej, jag gör väl inte det ;P

2009-11-18 @ 14:31:13
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback