Varenda gång.


...DATUM: 2009-05-14 | TID: 21:29:15
Varför? Jag blir så trött... Varje gång man kommit igång med träningen så blir man alltid sjuk. Inte lite snuvig utan givetvis åker man på halsfluss. På ett sätt är det ju skönt eftersom man kan få vara lite ledig från skolan och vila upp sig.

Jag har försökt att lägga undan lite pengar den här månaden eftersom jag inte lyckats skaffa något sommarjobb (?) så tänkte jag spara lite. Väldigt förvånad över hur duktig jag vart på att låta dem ligga kvar i den lilla påsen med tanke på allt jag vill köpa. Tänkte faktiskt iof lägga lite tid och pengar på att förnya min basgarderob, ni vet - ett par svarta byxor, en jeanskjol, vita och svarta toppar och söta tunikor. Det får väl bli när nästa lön kommit antar jag.

Nu har jag förrästen bestämt mig för att gå med i musikalen. Vi repar varje onsdag fram till sommaren och jag kommer att sjunga, dansa, koreografera och spela teater, jihoo!

Nu ska jag ha en myskväll eftersom jag är "ledig" imorgon. Hoppas att ni får en skön och mysig kväll ni med så att ni är riktigt uppvilade inför helgen... Som jag iof kommer att spendera inne... Sånnt är livet!

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback