Kunde det inte ha öst ner?


...DATUM: 2009-05-06 | TID: 12:17:41
Vad skönt det är att bara mysa omkring i myskläder en regnig dag som denna. Egentligen skulle jag vilja att regnet öste ner bara för att få komma hem och byta om till torra kläder, värma sig under en filt och dricka choklad...

Det känns faktiskt ganska okej att bara gå hem och städa mitt rum, plugga och träna inte alls roligt egentligen men idag känns liksom ingenting jobbigt. Efter att ha gått en dag utan någonting att ha på läpparna har jag bestämt mig för att köpa en cocos läppbalsam burk från Body Shop nästa gång jag är i stan, det är så himla gott.

Jag är avundsjuk på Josse som får gå hem och äta en Chokladtårta som pojkvännen lämnade imorse, det hade inte suttit fel. Jag får väl baka mig en egen kaka om det är så, kladdkaka är aldrig fel...

Nu blire rättskunskap, so long

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback