Rinner iväg


...DATUM: 2009-05-19 | TID: 12:01:47
Nu känns det faktiskt skönt att jag ska upp till lysekil över helgen och bara plugga ikapp. Som tur är blir det utgång på onsdag, så får man lite roligt på sin långhelg.

Idag hoppas jag på att träna, igår blev jag tvungen att gå av brädan och gå hem eftersom jag fick sånn otrolig huvudverk... Kanske inte är toppen att träna när man går på pencillin men jag är faktiskt frisk nu. Hallelulja.

Ska lämna in lite sista CV idag i hopp om ett sommarjobb, jag kan inte förstå att jag är så sent ute, tiden går alltid så himla fort den tiden det är dags för att börja söka. Sen är jag ju dessutom bäst på att skjuta upp saker... Det skulle i alla fall vara sjukt skönt att få ett jobb, blev tipsad om att lämna till Jennys moster som jobbar med rekrytering. Tänk så mycket skoj man kan göra i sommar om man får lite pengar. På tal om pengar så måste jag lämna in till Paris resan snarast, att jag alltid ska vara i senaste laget?

Gud vad jag längtar till Paris! All kultur, shopping, fik och sol! Yei.

Nu måste jag lyssna på en redovisning....

Kram Kram

Kommentarer
Postat av: grym påt!

att bero på? kan du kanske mena appropå? snyggt

2009-05-20 @ 16:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback