Bienvenue a Paris


...DATUM: 2009-05-26 | TID: 22:39:27
Nu kan jag andas ut, för nu har jag haft min sista dansuppvisning med småttingarna! Det gick väldans bra också, de satte alla steg och dansen  var väldigt uppskattad jag fick dessutom en mycket vacker ros efter lektionen. Då känner man verkligen att jobbet är worth the pain...
Jag kan verkligen inte fatta att jag åker till Paris imorgon, det ska bli så otroligt skönt att komma bort. Som sagt, all kultur och all shopping sitter verkligen bra just nu. Jag längtar!

Nu ska jag inväg och träna i mina nya träningsklder, vilket känns väldigt bra. Först lite inhandling av matsäck till den 20 timmar långa bussresan... Ciao


Lite av det goda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback