Tvångstanke? Jag?


...DATUM: 2009-05-07 | TID: 14:48:04
Nu börjar kroppen och ögonen känna av att kvällen är påväg då jag tränat varenda muskel och läst om Ergonomi om och om igen. Städade bort alla cabaret blommor som jag fått av goa nära och kära idag, det kändes lite jobbigt eftersom det beyder att allt som har med cabaret att göra nu är kastat. Som tur är kommer det en ny tid för det, så det är bara att torka tårarna och se fram emot nästa gång ;)

Tänkte att jag skulle passa på att avslöja ett litet träningstips som jag har, svin löjligt egentligen men det funkar för mig!
När man kommer till det stadiet då man börjar tveka och tycker att soffan är ovanligt skön hjälper det alltid att tänka på hur glad man kommer att vara efteråt såklart. Äta onyttig kvällsmat och dricka te medans man njuter av hur duktig man vart. Hur som helst så har jag en annan grej som hjälper lite extra... I sommras köpte jag en Ldb som hette Ldb Sport och luktade jätte gott! Då fick jag för mig att jag bara fick smörja in mig med denna om jag sprungit en viss runda, annars fick jag ta en som inte alls luktade lika gott. Detta har hållt i sig och jag håller på med denna lilla grej än idag, samma kräm, men istället för att springa går jag på pass.

Det hjälper alltså att ha en favoritkräm man kan plocka fram då och då för att få upp motivationen till att träna!

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback