Mumms


...DATUM: 2009-05-08 | TID: 16:41:06

En morotskaka och en cheesecake, ibland kan man bara inte välja...! Gud vad mycket gott det finns... Jag bara älskar att unna mig saker man blir så glad på sig själv på något sätt. Det är nog därför det blir en liten ond cirkel när man får ätstörningar eftersom man straffar sig själv genom att aldrig känna sig värd något gott, klart att man börjar må psykiskt dåligt då.




Är det bara jag eller är det vanligt att man påverkas så mycket av vädret som jag gör? Jag får sjuk huvudverk så fort det är lite kvavt, just därför är det väldigt skönt när det åskar för då släpper liksom trycket, hoppas på det ikväll. Det är ju väldigt mysigt också!

Kram Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback