None less or more


...DATUM: 2009-05-15 | TID: 17:27:33

I dessa tider; när slutet på terminen är nära och plugget gärna går upp över öronen kan man lätt gräva ned sig litegrann... Därför vill jag bara skriva lite tips som lätt kan få Dig att må lite bättre. Jag är sådan som alltid vill ha koll på allt, 100 % koll på allt i mitt liv. Det kan man inte alltid ha, det är omöjligt. Man skulle kunna beskriva det som att ens liv är uppdelat i olika rutor med kategorier.

  • Familj                                 
  • Vänner                                
  • Skola 
  • Pojkvän                                      
  • Hobby                                    
  • Träning 
  • Fritid                                  
  • Jobb                                                                                            

Såhär skulle man kunna dela in mitt liv, ingenting är högre rankat än någonting annat allt har sin egen plats i livet. Hur som helst så kan man ju ta en snabb titt för att förstå att det är omöjligt att ha ordning i alla dessa samtidigt, det går bara inte att ha topp betyg, vara i super form med träningen, ha massa tid till sin familj, jobba och få massa pengar, umgås massor med sina vänner, följa alla sina hobbys och samtidigt vara en bra flickvän. Jag hade önskat att det skulle gå men det gör det faktiskt inte. Titta över era liv ibland och slappna av, det är inte mänskligt att aldrig ha det lite "stökigt" i någon boll. Tänk på det ibland...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback