Thank Gud it's friday


...DATUM: 2009-05-01 | TID: 20:19:39
Nu går snart solen ner och lugnet närmar sig, det är barnfilmer på varenda tv och vällingen värms. Snart är det lugnt och ro i stugan efter en häktisk dag med gäster och grillning. Jag älskar att grillningen har satt igång igen det finns nästan inget godare än grillat.

Ikväll ska jag kolla på film och äta massa gott med Jenny, en tjejkväll alltså, det ska bli skönt och mysigt. Det blev sent igår eftersom jag fick mig en liten promenad innan jag skulle sova men hem kom jag och somnade med kläderna på i lillebrosans säng... Skönt i alla fall att vi inte behövde ta tåget hem eftersom vi var på Hot Chilli i Lerum, det har vart lite mycket häng där nu känner jag men det är ju skönt att man har nära hem, roligt har det också vart eftersom man känner 90% av allt folk där.



Nu ska jag skriva en uppsats som upplysningstiden, jihooo....


Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback