Swish


...DATUM: 2009-05-15 | TID: 14:04:30
Ett ynka litet år kvar i skolan känns väldigt konstigt måste jag säga... Så fort som det går så står man väl snart med studenthatten antar jag. Gud vad jag längtar! Visst är det skönt att gå i skolan men tänk vad härligt att bli fri och börja jobba eller resa, då livet bara ligger i dina egna händer.

Som sagt så kommer helgen att bli mycket lugn för min del, för att bli frisk och kry. Det är inte roligt alls att ha så ont att man inte kan äta för då blir man bara ännu mer sugen på allt gott i kylen, jag har väl ätit 4 mackor och en skål med flingor på två dagar hittils... Kommer väl tyna bort. Behöver verkligen vila upp mig med tanke på denna hemska vecka som vart och monster veckan som kommer, det känns inte ens skönt att vara ledig två dagar nästa vecka - bara jobbigt? Eftersom alla prov trycks ihop till tre dagar... yeye snart kan jag pusta ut.


Jag längar tills att få åka båt! Man är väl något av ett båt fan - och har alltid varit. Gud vad fort tiden går, det säger bara swish...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback