Se det positiva.


...DATUM: 2009-05-12 | TID: 12:16:03
Guud vad solen gör en glad! Jag har håltimma i en timma och 40 minuter men det gör väl inget när solen skiner! Det är bara att blanda lite saft och sätta sig ute med sin engelska uppsats innan det bär av till gympa lektionen. Löpning idag, det ska faktiskt bli rätt så skönt speciellt eftersom det inte blir någon träning ikväll.

På ett sätt är det ganska skönt att ha 800 prov i veckan för då vet man exakt vad man ska göra och behöver aldrig känna sig orolig att man inte hänger med. Plugga på det du ska och gör provet så är det bra med det. Nackdelen är givetvis att man blir helt isolerad från omvärlden när man bara pluggar och pluggar. Att sova med Markus hinner jag visseligen men det är inga långa kvällar vi får, oftast inte utan en bok i handen på mig heller, men snart är det ju slut! Det går ju så sjukt fort nu.

Det var väl en väldans tur att jag hoppade av tv-serien ananrs hade min fritid blivit allt annan än okej. Hur ska jag göra med musikalen då? Första repet är imorgon men jag vet inte om jag hinner egentligen... Det skulle ju vara roligt men jag vet inte riktigt om jag är tillräckligt avslappnad för att börja med ett till projekt. Vi får väl se...


Att få vara med i en musikal är väl inget man slänger bort kanske, det är ju en dröm...

Vi får väl se om den blir sann...

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback