Over and Out


...DATUM: 2009-05-17 | TID: 15:31:31

Då var det gjort. Auditon är klar och hjärtat går i normal takt igen.

Jag är väldigt glad att jag gick - trots att jag fick stå och köa i 4 timmar och höll på att frya ihjäl - för jag vet hur mycket jag hade hatat mig själv om jag stannade hemma. Det gick väldigt fort allting eftersom monologen bara var 6 repliker eller så, därför fanns det verkligen ingen tid till att fjanta runt. Hur som helst så var det kanske 250 sökande och de tar ut 20 så... ni kan ju räkna ut chansen själva men kul var det i alla fall! Väldigt bra erfarenhet och inte något man gör varje söndag direkt. Eftersom jag vill jobba som skådis så kan man ju aldrig göra en casting i onödan eftersom varje är toppen bra övning inför nästa... och nästa... och nästa...

Nu ska jag plugga och dricka lite mer kaffe. Kanske fira lite med något gott från skafferiet...


Kram Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback