Måndagar gör mig galen.


...DATUM: 2009-05-04 | TID: 15:03:00
En helt vanlig tråkmåndag... Dagar som denna vill jag bara struna i allt tråkigt och göra något galet och roligt! Någonting som jag aldrig annars gör eller någotning jag bara älskar. Synd att man inte hade mer pengar till att göra små resor eller utflykter ibland. Fast eftersom jag senast igår klagade på att jag inte tar tag i mitt liv och prioriterar bättre så borde jag väl göra det i första taget.

Jag blir helt slut av bara tanken att jobba och träna men jag vet hur glad jag kommer vara efterråt när jag kan komma hem och plugga naturkunskap så det känns okej. Nej skämt och sido så är jag ändå glad denna måndag i solen, jag får väl helt enkelt sätta på lite go musik och packa snabbt, äta lite glass så att jag orkar jobba och sedan träna ett roligt pass med mammsen...

Fick ett mail om att de ville ha med mig i en film som dansare och statist, tyvärr är detta i stockholm och dessutom redan på torsdag så oddsen för att vara med där är väl ganska små. Det skulle vara Bollywood dans vilket är lite ovanligt för mig så spännande skulle det ju blivit i alla fall. En annan gång kanske.


Kanske var det ändå tur att jag inte kunde vara med...? Fast det ser rätt så roligt ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback