Lördag i staden


...DATUM: 2009-05-02 | TID: 19:43:51
Nej, jag fick inte pluggat någonting idag heller men det är kanske inte så konstigt eftersom det är lördag... Jag har bara lite ångest eftersom proven nästa vecka är ett par stycken.
Fick igång min mobil idag igen det var sjukt skönt nu kan man äntligen få kontakt med nära och kära igen.
Ikväll ska jag in till stan och mysa med cicci, om det blir godispåse vid operan, morotskaka på condeco eller vin på sense är ännu oklart men jag röstar för en kladdkaka på sense, som en liten kombination.

Min nya spellista består av Melissa Horn nu och jag rekommenderar henne verkligen. Mysiga, sköna sommarlåtar kolla upp henne om ni inte känner till denna härlighet....

Nej nu ska jag fixa mig lite, ha en bra kväll

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback