Keeps getting better


...DATUM: 2009-05-23 | TID: 21:34:58
Skönt! Jag trodde nog inte att denna dag kunde bli så mycket bättre men det kunde den, absolut.
Kanske ska förklara lite histora så att ni lättare kan förstå min glädje;

Som ni vet så hoppade jag av tv-serien som jag började spela in ett pilotavsnitt till, jag hann helt enkelt inte. Eftersom jag blev tvungen till att göra detta avhopp snabbt innan de blev för kort om tid för att kunna hitta en ersättare hörde jag av mig så fort jag kunde, men det var ändå i senaste laget. Jag fick absolut intrycket av att de blev lite sura, eller jag antog det i alla fall.

Ett tag senare blev det dags att repa med musikalen som jag ska vara med i men olyckligtvis bytte de rep-dag, till en dag som inte riktigt passade. När det väl passade så hade jag dessutom halsfluss. Därför hörde jag av mig och sa att de kunde leta efter en ersättare om de ville, eftersom jag ännu inte vart med och repat.

Idag hörde båda regissörerna av sig, och var väldigt positiva. Tv-serie regissören ville ha med mig i nästa avsnitt och musikal ansvarig ville inte ge upp mig utan bad mig att komma på intensiv veckan och försöka lära mig allt då istället. Det kändes väldigt bra att få lite självförtroende.
                                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback