Ingen ångest alls. Älska matte. Speciellt igår.


...DATUM: 2009-05-12 | TID: 12:06:18
Japp nu var det ett litet tag sedan sist, sorry.

Senaste nytt är väl att Louise har fått upp ögonen för små barn igen. Jag har alltid tidigare vart helt galen i ungar och aldrig fått nog, men för ett tag sedan fick jag det och har liksom inte riktigt kommit över det. Barn för mig betydde bara att man inte får ha tvn ifred eller att man jobbar, vilket är sorgligt, men nu gott folk kan barn göra mig glad igen. Detta efter att ha suttit barnvakt åt Morris i söndags vilket var supermysigt, vi hade jätteroligt ihop och den lilla mammagrisen är inte lätt att impa på vill jag lova. Nu kanske det äntligen blir lite roligare att gå till mina små dansprinsessor igen!

Gårdagen vill jag egentligen inte prata om men jag måste ändå skriva av mig lite kort att jag hatar mig själv. Japp, jag gjorde faktiskt det igår när klockan blev halv 9 och jag såg framför mig att Beyonce kom upp på scen i jubel medan jag satt och pluggade matte? Alltså det där får inte upprepas. Det är ju nästan att jag sätter mig på tåget till Stockholm...

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback