Inga kommentarer


...DATUM: 2009-05-05 | TID: 22:32:48
Ibland undar jag vad jag tänker med... Det finns någon som alltid funnits i mitt liv och som dels gjort mig till den jag är. Som har fått mig att välja vissa  vägar i livet, gett mig självförtroende och alltid funnits där. Jag gick vidare på en dansaudition och en skådespelaraudition tack vare henne. Jag tänkte mig in i henne när jag dansade för att få bättre utstrålning, lådsades att jag var henne helt enkelt. Låter konstigt, men det funkade. På den andra audition skulle jag spela upp en liten monolog med mig själv och bland annat sjunga en låt falkst, vilken artist tror ni jag valde? Beyoncé såklart...! Världens bästa sångerska. Ja, hon kommer till Göteborg. Nej, jag ska inte gå. Inga kommentarer på det, men ibland undrar man vad som händer i min lilla hjärna.


Min absoluta Idol

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback