In med det nya - ut med det gamla


...DATUM: 2009-05-19 | TID: 19:10:46
Eller ja, ut med det gamla i alla fall. Herregud, jag är ju inte klok! Nu har jag hällt ut alla min kläder på golvet för att rensa... Det var kanske lite mer att stå i än vad jag tänkt mig men förhoppningsvis hinner jag innan midnatt... Hur som helst så tycker jag att det är super härligt att rensa lite nu innan sommaren, ta bort alla tråkiga vinterkläder och ylleplagg och bara "lufta" garderoben lite. Jag ska till och med ha ordning på att galgsorterna hänger på rätt ställe! Alltså jag vet ju att jag kommer att ha förstört denna ordning by tomorrow förmodligen men just nu känns det härligt.

Frågan är vad man ska göra med allt man rensar bort? Slänga bara för att jag inte vill ha det framme nu? Ja.. det får nog bli så. Den säcken må vara stor.

Nu ska jag träna, so long.


Jaha kära kvinnliga läsare, ni fattar vart jag vill komma....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback