En timmas sömn till spillo


...DATUM: 2009-05-08 | TID: 11:03:23
Gud så irreterande! Jag har pluggat sönder för naturkunskapsprovet som jag skulle ha idag eftersom jag missat den riktiga provdagen iom cabareten, tror ni att min lärare är här? Nej, hon är på expedition, jag blir så trött... Det var bara att plocka fram rättskunskapsboken och börja plugga det istället när man ändå är här.

Idag ska jag fika med Jennifer efter skolan, glömde min plånbok hemma så jag funderar på om jag ska bjuda hem henne till mig och baka scones istället, vi får väl se vad hon säger, det är ju aldrig fel! Kom och tänka på den natten när mamma fick för sig att hon ville baka scones efter filmen, så det gjorde vi, jag mamma och brosan ställde oss och bakade till hög musik sen tog vi fram massa sylt och ost och mumsade långt in på natten... Tänkte hinna med ett träningspass med innan jag ska mysa med tjejerna ikväll.

Mammsen åker till lyse, hade vart sjukt skönt att åka med och bara slappa hela helgen vid havet men det kommer väl andra helger till det!

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback