Det är värt att krypa


...DATUM: 2009-05-26 | TID: 22:46:57
Gud vad skönt det kan vara att träna, hur jobbigt det än må kännas innan man kryper iväg. Jag tror alltid att jag ska vara lika trött och inte orka om jag är trött innan, men man blir så himla pigg när man är där. Bara få ur sig allting och förnya sig på något sätt. Pumpa muskler medans man tänker på någonting frustrerande är inte alls fel ser ni! Fast man får ju inte gå över styr så man skadar sig... Men i alla fall...

Imorgon tänkte jag i alla fall ta en sväng till stan och köpa lite sommarklänningar och förnya sminkväskan inför min lilla resa. Kanske passar på att köpa lite goa krämer på Body Shop när man ändå har det in mind, det är ju aldrig fel. Så otroligt skönt med en ledig dag imorgon, det är nästan så att man vill ha det skit stressigt ett tag bara för att kunna pusta ut ordentligt när det är över. (?) Nej, okej jag tar tillbaka det.

Vet ni, nu har jag tränat, städat och packat så nu blir det en kopp te med sex and the city... Gud vad skönt det var att bara få skriva det, jag är helt slut. So Long

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback