"Bokföring på fredag - jag gillar allra bäst (...)"


...DATUM: 2009-05-22 | TID: 22:14:44
Ost, kex och vindruvor, bokförings uppgifter och te. Vad gör ni själva på en fredagskväll som denna? Jag tror inte att någon kan ha roligare än mig i alla fall! Fast så tråkigt är det faktist inte för det är så sjukt skönt att få det ur vägen.

Givetvis hade jag på talang i bakrunden och måste säga att jag är oerhört trött på alla små tjejer och killar som sjunger. De är hur duktiga som helst men jag menar nu har man sett ett antal sådana uppträdanden, ibland känns det liksom bara som att det är lite "tråkigt" men men... Kanske bara är jag som är butter!



Fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback